Tuesday, March 2, 2010

Pandai + Income

Morning Semua....

Sekarang ni aku bz betui nak bagi adek2, anak2 korang yang skang ni dah bersekolah jadi pandai...dapat stret A untuk UPSR, PMR, SPM...

Benda ni dah ada 10 Tahun Testimoni..memang boleh pandai la...

Bukan je korang leh dapat tgok diorg pandai malah leh dapat income lebih...memang teruja kan... Setiap Selasa n Khamis malam je aku gi preview...wah seronok...memang best la dengar benda ni...korang tak rugi...

2010 ni la kerajaan mengiktirafkan Sekolah Bestari...so maksud nye anak2 dah mula belajar melalui internet...semua pun include dalam tu..ni la Program die ye...so aku rase kawan2 yang ade free nak dgr just email aku or contact aku la ye...

Click link bawah ni, utk lebih tau...
http://www.scorea.com/

No comments:

Post a Comment