Monday, March 1, 2010

Pindah tempat

Arini aku pindah tempat, means pindah worstation aku... dari duk kat sebelah pantry ke belakang jadinya... diatas sebab2 yg agak memuaskan.

Aku alih tempat duk aku, sebab aku tak selesa ngan aban kat sebelah aku tu..benci r ngan dia...duk kat sebelah tgok2...huhu mmg tak selesa...Ikutkan panggil pakcik je, padahal anak dia pun lebih kurang aku je umur die...

Aku tak suka coz dia suka cakap benda2 yg membuatkan aku tak suka r...mesti kalau pompuan2 yg lain pun xsuka...huhu mmg kurang menyenangkan..

Skang aku dah pindah tempat baru la selesa, aku pakat ngan office mate aku Lai Ling...
Dia la tolong propose kat BOs...hehehe Thank u Lai ling...

Sekang ni baru la best buat keja, takde la terganggu je rase...

4 comments:

R i z a said...

ko baru perasan ke nana..heheh

Aziana Ariffin said...

tau xpe...dh xde org skng lagi menjadi2...

R i z a said...

nana..kat sana tgh wat pe skrg?

Aziana Ariffin said...

skang aku buat Full Akaun..belajar finance sume..pening

Post a Comment